skript

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Středa Leden 7 16:01:16 CET 2004

Podle me, uplne to samy jako kdyby tam bylo

if [ "$avgupdir" != "" ]

proste jen krkolomneji napsana "ochrana", aby ta non ekvivalence mela
vzdycky dva parametry, a to i kdyz neni $avgupdir definovano.

A ten druhy radek vykucha ze souboru url7cz nazvy existujicich souboru,
pricemz separator na radku je "/" a presune je do adresare ./tmp

David Kubicek