gcc, linux - limit cca 700 MiB na pole v kuse?

Tomas Konir moje na vabo.cz
Středa Leden 7 16:49:59 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, Martin Proks wrote:

> Pisu program pro linux ktery potrebuje alokovat opravdu velke
> pole radu GiB a nedari se mi alokovat vic nez cca 700 MiB v kuse
> (pameti mam dost, 6 GiB). Nereste ted jestli to ma smysl a nebylo
> by ucelnejsi to rozdelit atd, ma to byt hracka ktera zabere hodne
> pameti, narve tam nejaka cisla a zacne scitat, odcitat, zapisovat a
> cist z disku, ... par dni v kuse ... a proveri stabilitu systemu a
> HW.
>
> Proste jsem si myslel, ze mohu pozadat system o RAM a budto je a
> dostanu ji, nebo neni a malloc vrati NULL. Jenze i kdyz RAM mam
> [...]

Ta hodnota 700MiB je krajne podezrela. Zkusil jsem to a nemam problem
alokovat tolik pameti kolik mam k dispozici. Nemate broucka nekde jinde
? (treba zaplnenou pamet, nebo neco takoveho).
Horni limit na x86 je samozrejme 4GiB, ale k tomu se ani neblizite.

	MOJE

--
Konir Tomas
Czech Republic