Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Peto V. konfery na lentus.sk
Středa Leden 7 19:12:31 CET 2004

A co takto prihlasit (mozno uz je) konferu s vyuzitim news.gmane.org?
Zatial "vsetky" (cca 7) mail.konfier, kt. som xcel zmenit z mail na news ide
bez problemov.

AFAIK je to vlastne mail_2_news.

Peter
PS: (vsetkym :) Vsetko dobre v novom roku.