Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Čtvrtek Leden 8 01:24:11 CET 2004

On 07-01-2004 15.20 +0100, Honza Houstek wrote:
   zdravim,

> Az na to, ze nefunguje newsova brana. IMHO by stacilo udelat tu newsovou
> branu do provozuschopneho stavu a u vyhledavani dat akorat odkaz na
> google. Je to minimum prace a potesilo by to ty, kdo chteji vyhledavat, i
> ty, kdo si chteji konferenci cist pres newsy (jako treba ja), ale nemuzou,
> protoze to spis nefunguje nez funguje.
pripojim se k zadosti o to, aby opet bezely newsy. mam na mysli treba i
newsy cz.comp.databases.misc, nejenom cz.comp.linux .
pred nejakym casem jsem se z konfery kvuli jeji upadajici kvalite
odhlasil. jedina moznost, jak mit prehled o linuxove konfere, je ale
odebirat maily.

kdyz uz jsme u toho, co jeste nechodi:
2) spam - ten bohuzel obcas chodi
3) vyhledavani

ad se prida i nejake reseni:
je takovy problem rici ( spise priznat ), ze nekdo nestiha, nemuze ci
jine duvody a at to udela nekdo jiny ? treba za cenu reklamy na strankach
linux.cz, nebo v mailech, tomu kdo to zprovozni. anebo rici narovinu,
ze soucasny stav vyhovuje a menit se to nebude.
me uz nebavi denne zjistovat v newsovem klientu, ze v cz.comp.linux je
zase pouze jeden prispevek a radovat se, ze to neni nejaky spam.
ale at to konecne funguje.

ja bych to nazval tezkym prusvihem, kdyz nejdou hlavni linuxovy
komunikacni kanaly.

kdyz jsme u tech newsu, tak bych se nezlobil, kdyby to bezelo pres
nntps.

chapu, ze delat newsy ci nejakou jinou podobnou cinnost neni nic jednoduchyho a
ze to zabira nejakej cas.

muze se tady nekdo ze spravcu linux.cz k tomuto vyjadrit a rici, zda to
chce nejak resit ( a to jak a kdy ) anebo zustane vse pri soucasnem
stavu ?
dekuji.

> -- Honza Houstek

  zatim