tisk na win tiskarnu?

Charousek Karel karel.charousek na zp-medica.cz
Čtvrtek Leden 8 13:37:05 CET 2004

> to jsem zvladla,CUPS mi pise ze odeslal testovaci stranku a presto z
> tiskarny nic neleze

Je vhodne podivat se na http://localhost: 'cislo admin portu pro cups'
to cislo portu z pameti neznam, ale urcite je v dokumentaci
Tam lze nalezt pripadne chybove hlaseni.
V zavislosti na typu toho hlaseni je treba postupovat dale.

V pripade problemu se spojenim zkusit jiz zmineny smbclient s parametry
zadavanymi pri vytvareni tiskarny ( sdileni =  //pocitac/tiskarna  ( pocitac
neni DNS ipcka ale win nazev pocitace)
, ip adresa = xxx.xxx.xxx.xxx, jmeno = napr. administrator , heslo = nevim )

K.