hw test tools pro Linux

nakor na volny.cz nakor na volny.cz
Čtvrtek Leden 8 14:25:40 CET 2004

Ahoj vsichni,

chtel bych se zeptat, jestli existuji nejake test tools pro
Linux, ktere by testovaly HW.

Dale bych se chtel zeptat, jestli muze Linuxova instalace
poskodit HW pocitace - neberte mne prosim jako nenormalniho.

Proc se na tyto veci ptam. Pred dvemi roku jsem si poridil IBM
ThinkPad R30 a pulrocnim pouzivani Linuxu mi zacaly blbnout 4.
klavesy (back, up, home, end) a to tak, ze dynamicky sly/nesly.
Bul vymenen MB + klavesnice. Potom jsem byl na projektu, kde se
vyzadovaly Win, takze jsem se k Linuxu mnoho nedostal. Pred tremi
mesici jsem zacal opet pracovat v Linuxu a po 1.5 mexicnim
pouzivani se obevila ta sama chyba. Podotykam, ze tato chyba se
potom zacne projevovat i ve Win. Bohuzel notes uz neni v zaruce
:-(( Proto ty tools a ten nasledujici dotas.

Diky moc vsem za trpelivost.

     Nakor