Problém při instalaci Debianu 3.0

Miroslav Maiksnar mixi na seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 15:29:59 CET 2004

V St, 07. 01. 2004 v 14:56, Jan Škrabal píše:
> Zdravím,
> Potřeboval bych poradit.Při instalaci Debianu 3.0 Woody mi nemůže
> najít můj disk SATA Matrox,tento disk běží samostatně ve
> Windowsech se mi hlásí RAID jako FastTrak 370.Pokoušel jsem se
> najít driver disk,ale marně.Můžete prosím někdo poradit kde jej
> najdu,nebo jestli se to dá nějak obejít.

Resim obdobny problem, pouze mam jiny radic. Zatim neexistuje zadne
instalacni CD ani pro sarge s kernelem 2.4.23 nebo 2.6.0 ktere SATA
podporuji (alespon na debian-user na lists.debian.org nikdo o zadnem nevi),
takze to vypada, ze zkusim vytvorit vlastni netinst CD. Pokud mate
zajem, netrvate na woodym (sarge uz se blizi k vydani) a mate rychlou
linku, tak vam dam vedet az se mi ho podari splacat dokupy...

Mixi