spamassassin neprepise subject

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Čtvrtek Leden 8 19:45:07 CET 2004

Zdravim,

> Nainstaloval jsem si k postfixu amavis-new a spamassassin,
> celkem to funguje k me spokojenosti, ale potreboval bych spamass..
> prenastavit tak aby prepisoval subject mailu kdyz si mysli, ze jde o spam
> nejak se mi to nedari, poradite nekdo?

jo, tak s tim jsem se taky trapil dost dlouho. Je zapotrebi v
/etc/amavisd.conf
zmenit promenou $final_spam_destiny, a to pomerne prekvapive - z hodnoty
D_REJECT na hodnotu D_PASS.

Pokud se totiz necha implicitni hodnota, tak spamassassin zahazuje spamy
uz podle $sa_tag2_level_deflt, kedzto pokud se da ta hodnota D_PASS,
tak se zacnou podle $sa_tag2_level_deflt menit subjecty a zahazovat
se zacne az podle $sa_kill_level_deflt.

> upravil jsem soubor /etc/mail/spamassassin/local.cf
> ale uspech to neprineslo

Amavis-new resi nastaveni pro spamassaisn ve svem konfiguracnim
souboru a mam dojem, ze tenhle soubor vubec nepouziva...

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz