[VYRESENO] Re: Pinnacle PCTV pro / neni zvuk

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Pátek Leden 9 01:24:24 CET 2004

On Thu, 8 Jan 2004, Pavel Kysilka wrote:

> zkuste mu podhodit insmod/modprobe msp3400 .
> je to ale pouze typ.

To bylo ono. Sice me stalo jeste dost casu zistit ze musim tomuhle modulu
vnutit ops~nu msp3400 simple=0 a najednou ... zvuk je tu :)

Silene.

Ma to posledni drobnou vadu. mam tu celkem spatny signal, a Prima a CT2
ktere jdou hur obcas nabehnou bez zvuku (jen sum, a xawtv nahlasi mono)
nicmene pri dalsim prepnuti tehoz kanalu vetsinou zvuk nabehne (stereo).

U CT1 a NOVY ktere jdou dobre, tenhle problem neni. Nicmene MNOHOKRAT
dekuji za pomoc.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !