Vadny HDD? (delsi)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 9 09:06:47 CET 2004

Ales Kroutil wrote:
>    pořídil jsem si nový HDD Seagate Barracuda 60GB. Po nějaké době
> začal systém zatuhávat. Výtuh byl vždy dokonalý, fungoval jen reset.
> Napsal jsem dotaz do této konference, dostal jsem několik rad, podle
> kterých jsem se zařídil, ale problém přetrvává. Pokusil jsem se i o
> reklamaci, ale podle testovacích programů je disk OK.
>    Pomocí utilit od Seagate jsem dist "zpomalil" na úroveň starého HDD,
> výše uvedené chybové hlášky ale nezmizely, výtuhy systému při vysoké
> zátěži disku tajé ne.
>    Následuje podrobnější popis problému:
> [...]

B) je spravne. Bohuzel.

Vyrobci cipu dnes ojebavaji co muzou a tak chybi obvody, ktere upravuji
vstupni urovne, detekuji vypadky ci obnovuji takt.

Kdysi Conner mel podobny problem s prubehy a tak se dodaval "mezikus"
mezi ksandu a disk, ktery upravoval hrany signalu. Ten mezikus tenkrat
od Connera dostal k vyuctovani Cirrus Logic :o)

JL.