Pripojenie CDROM z tenkeho klienta na terminal serveri

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Leden 9 13:39:33 CET 2004

Cafko
Mam tenkych klientov a potrebujem im spristupnit CDROM(popripade aj ako
napalovacku) ktoru maju na lokalnom pocitaci a nie na serveri (popripade
aj disketovu jednotku)
Doteraz som pouzival hyper-scsi (http://hyperscsi.sourceforge.net/
resp.  http://nst.dsi.a-star.edu.sg/mcsa/hyperscsi/index.html)
Ale teraz im nejde ani domovsk stranka a nebol som s tym az tak
spokojny, lebo sice mi to pripojilo vzdialenu napalovacku ako lokalnu,
potom s nou nemali ziadne programy problem (cdrecord, ...) ale vzdy na
konci napalovania mi vyhlasil chybu (pocas fixovania cd), sice cd bolo v
poriadku, ked to uzivatelia pouzivaju z k3b tak si myslia ze je im to
zle napalilo...
Tiez sa mi nepaci, ze ked a vypne tenky klient, tak server ma problemy
zistit scsi zariadenia.
Neviete o nejakom lepsom systeme?
Nemusi tam nevyhnutne ist napalovanie, staci mi precitat subory z CDcka
a aby to bolo odlne voci vypnutiu tenkeho klienta na ktorom je CDROM.

Dakujem
Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)