ttmkfdir kde hledat

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Pátek Leden 9 13:46:38 CET 2004

Zdravim vsechny,

mam dotaz, ve kterem rpm baliku v SuSE 8.2 bych nasel program
ttmkfdir, ktery mi doplni soubor fonts.dir o pridane TrueType fonty.

Pripadne jsem jeste nasel zde:
http://www.abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?varianta=print&rid=7724

ze by snad SuSE 8.0 melo mit program fetchmsttfonts ?? Ale opet
jsem jej nenasel (Navic ty fonty uz stejne nejsou volne ke stazeni, coz
fetchmstfonts delal, takze me spis zajima je ten ttmkfdir)

Pozn:
V KDE aplikacich muzu pracovat s fonty, ktere jsou pouze zkopirovany
ci symlinkovany v /usr/X11R6/lib/X11/fonts/truetypes, ale ne-KDE
programy je neberou, napr: Mozilla, GIMP atd.

Predem dik vsem za napady

Lukas