co znamenaju hodnoty /etc/security/limits.conf

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Leden 9 14:45:44 CET 2004

Cafko

Chcel by som nastavit nejake obmedzenia v
/etc/security/limits.conf
ale niektorym hodnotam nechapem, resp neviem aky je medzi nimi rozdiel
myslim ze dobre chapem co je
#        - fsize - maximum filesize (KB)
#        - nofile - max number of open files
#        - nproc - max number of processes
#        - locks - max number of file locks the user can hold
#        - priority - the priority to run user process with
#        - maxlogins - max number of logins for this user

ale tieto hodnoty neviem presne alebo vobec zo znamenaju

#        - core - limits the core file size (KB)
#        - data - max data size (KB)
#        - memlock - max locked-in-memory address space (KB)
#        - rss - max resident set size (KB)
#        - stack - max stack size (KB)
#        - cpu - max CPU time (MIN)
#        - as - address space limit

Mozete mi to niekto vysvetlit? Popripade dat aj nejake odporucanie na
hodnoty pre hormalny pracu (aby sli dobre mozilla, ooffice, ...)

Dakujem

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)