nepouzitelnost vyhledavani ...

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pátek Leden 9 21:20:04 CET 2004

Ahoj..

Dne pá 9. leden 2004 14:43 jste napsal(a):
> [...]

stare vyhledavatko je tady ne ???
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?list=linux

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!