RTL8139 problem - opet

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Neděle Leden 11 12:01:30 CET 2004

Dobry den,

Koncem listopadu jsem tady v konferenci psal o problemu s RTL 8139.
Honza Houstek mi poradil at prekompiluju ovladac, ktery byl dodan na
CD se sitovkou (OvisLink). To se mi ale po mnoha pokusech opravdu
nepodarilo a tak jsem chtel vzit jinou sitovku OvisLink s RTL8139,
ktera mi ta stejne distribuci (SuSE 8.2) se stejnym jadrem (2.4.20) a
stejnymi moduly jede.
Tak jsem se dostal k tomu, ze jsem zacal experimentovat a prohodil
jsem sitovky na nasledujicich pocitacich:
P4-2,4G-chipset SIS 645
- OvisLink8139HTX(chip RTL8139B) - puvodne
P1-100M-chipset Via
- OvisLink8139ATX(chip RTL8139D) - puvodne

kdyz jsem zavadel modul na P/100 tak mi Linux totalne vytuhl s
obema sitovkama a musel jsem pouzit tlacitko Reset.
Na druhem PC (P4/2,4) bezi obe karty v pohode

Zarazi me ale nasledujici:
1) lsmod u obu karet vypise:
   RTL-8139/8139C/8139C+ (pritom tam jsou 8139B a 8139 D)
2) kdyby slo o nejaky HW konflikt Via chipset na te desce VS
RTL8139, jak je mozne, ze sitova karta bezi v pohode ve Win98? Tam
zadny problem neni.

Dik za trpelivost s precteni a za namety k poslednim dvoum
podivnostem.

Lukas