RTL8139 problem - opet

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 11 12:49:43 CET 2004

> 2) seznam HW, ktery mi v linuxu normalne chodi a s ruznymi Windows
>    ma neresitelne problemy by nebyl nejkratsi

Tak napriklad na jednom starem pocitaci (nejaky i686 Cyrix, VIA chipset)
se s Windows 98 nedarilo rozbehnou zadnou sitovku (zkouseli jsme
10Mbit ISA RTL8019, 10Mbit PCI RTL8029, 100MBit RTL8139 a pak asi i nejaky
10Mbit ISA Intel a 100MBit PCI 3com). V linuxu alespon PCI karty
fungovaly, ale pak jsem si vsimnul, ze kdyz je dam do jineho slotu, tak
insmod zpanikari jadro, cili to taky nebylo na 100% (ovsem v tom jinem
slotu to jelo bez problemu, ve windows vubec).

-- Honza Houstek