Dve graf. karty, dva monitory, 1x keyb, 1x mouse ? 1x XFree, 1x konzola ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Neděle Leden 11 15:30:14 CET 2004

Zdravim, strcil som si do pocitaca dalsiu graficku kartu (S3 virge PCI)
a pripojil na nu druhy monitor. Na primarnom AGP mi bezi
XFree86-4.3.99.902. Rad by som na sekundarnom monitore mal spustenu
konzolu ale ani za svet sa nikde neviem dogooglovat takejto kombinacie.
Neviete poradit ako na to? Tiez by som si nerad pridaval dalsiu
klavesnicu alebo mys, takze by ma zaujimalo ako by sa potom vstupy
prepinaly na tu konzolu.

PS: skusal som xfree s dvoma "Screen"ami ale cele PC vytuhlo, len co som
poslal dake okno na sekundarny screen. netusim preco.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/