cron

Neděle Leden 11 19:21:30 CET 2004

On Sat, Jan 10, 2004 at 05:13:59PM +0100, Pavel Mikovski wrote:
> Zdravim,
>
> napsal jsem si v perlu skript pro zalohovani serveru, je umisten v
> /etc/cron.daily a ma nastavene prava 777. V /etc/crontab je:

> # run-parts
> 01 * * * * root nice -n 19 run-parts /etc/cron.hourly
> 02 4 * * * root nice -n 19 run-parts /etc/cron.daily
> 22 4 * * 0 root nice -n 19 run-parts /etc/cron.weekly
>
> Skript se ale presto nespusti. Pri rucnim spusteni probehne zalohovani OK. V
> cem muze byt problem?

- prava nastavte na 755
- presvecte se, ze root muze dostavat maily
- podivejte se, zda root nedostal mail (chybovy vystup)
- zkontrolujte log /var/log/cron
- na zacatek skriptu dejte neco jako touch /tmp/running a zkontrolujte,
  zda se soubor vytvori
- do /usr/bin/run-parts dejte na zacatek 'set -x' a v mailu pak
  dostanete trasovani skriptu
- presvecte se, ze mate dobre nastavenou promenou MAILTO (abyste
  dostaval ty maily s chybama) napr. tak, ze do skriptu date:
  echo $MAILTO > /tmp/running

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz