Linux router

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Leden 12 08:10:52 CET 2004

Od 1.2.2004 budou skladem u nas.

http://promedia.cz/networking/default.htm

S pozdravem

	Zdenek Svarc
	svarc na promedia.cz

-----Original Message-----
From: Filip Flajšar [mailto:linux na ssos.cz]
Sent: Sunday, January 11, 2004 8:42 PM
To: linux na linux.cz
Subject: RE: Linux router

To jsou super věcičky,
Kolik to tak stoji?
Celkem bych mel zajem.

Filip Flajšar

-----Original Message-----
From: Martin Patka [mailto:linkonf na mikroservis.cz]
Sent: Sunday, January 11, 2004 6:36 PM
To: linux na linux.cz

Zdravim,

>     i jal jsem se prozkoumavat trh v oblasti embeded boardu a
> specializovanych routeru. Co presne chci: routovat, firewallovat,
> misto disku CF, bez vetraku, QoS (hlavne traffic shaping). Z tohoto
> duvodu mi nevyhovuje vetsina hotovych reseni v krabicce. Proto chci
> pouzit linux na nejake malinke desce s integrovany vsim ;-)
> Nemate nekdo zkusenost primo s jednou z uvedenych desek, ci poradili
> byste mi jinou?

Ja uz nejaky cas pokukuju po
http://www.routerboard.com/lowcost_pict.html
resp. po cele stavebnici
http://www.routerboard.com/images/kits/rb3b2.jpg
ale nejak se mi nezda primerena cena postovneho k objednavce
jednoho kusu na vyzkouseni......  Ale kdyby nas bylo vice.... :-))

Jinak ty desky VIA bezne pouzivame, akorat se nam jeste nepodarilo
sehnat ty 500MHz bez ventilatoru - sice v nabidce ruznych firem jsou,
ale vzdy maji na sklade jen 800MHz s ventilatorem.....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz