Postgres a vice nez jeden database cluster

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Leden 12 08:23:44 CET 2004

On Mon, Jan 12, 2004 at 02:56:10AM +0100, Honza Houstek wrote:
> Postgres podporuje celkem slusne locales (trideni apod.), ale LC_CTYPE
> a LC_COLLATE jsou fixovany uz pri vytvareni database clusteru (initdb).
> Na serveru maji byt provozovany databaze, kde bude obsah jak cesky, tak v
> mnoha dalsich jazycich (vc. napr. japonstiny).

 Delam  na necem  podobnem  a ty  texty jsou  dokonce  v jedne  tabulce.
 resenim  bylo pridavat  si  tam  nejaky na  locale  nazavisly klic  pro
 sortovani (uznavam, ze je to ne vzdy mozne).

> Otazka zni, zda tohle nekdo z vas uz resil. Pisu do linux na linux.cz,
> protoze mi jde skutecne o realizaci v prostredi nejake distribuce linuxu,
> hlavne mam obavy, ze se tech vic bezicich postgresu bude pretahovat o
> nejake soubory, konfiguraky, sockety apod.

 Nezkousel jsem, ale nemyslim, ze pokud nastavite vse do jinych adresaru
 a na jine porty, ze by se o neco pretahoval.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/