oznameni: vysel ABC Linux

literakl na abclinuxu.cz literakl na abclinuxu.cz
Pondělí Leden 12 08:42:56 CET 2004

V tvem dopise ses dopustil nejmene jedne lzi, kdyz jsi prisoudil
cizi odpoved nam. (bod 6)

>Krome toho panove z AbcLinuxu slibili clanek opravit a distribuci
>uvolnit, coz neudelali (resp. mam pocit, ze to zuzili na pridani URL na
>GPL, Knoppix a Debian). Pokud to melo byt jen dalsi prazdne gesto
>dokazujici, jak jim krivdim, pak by me zajimalo, proc tedy mlati jen
>prazdnou slamu (jiste, jako reklama to bylo dobry).

kdyby vse bylo tak jednoduche, jak si predstavujes.

1\ museli jsme vyjednat prenosovou kapacitu u ISP. (done)
2\ je treba prichystat ISO image s pouze GPL casti (90% done)
3\ je nutne opravit texty na nekterych mistech (20% done)
4\ upload (0%)

Bod 3\ ted visi na mne a nedostatku meho casu. Az si jej najdu,
tak ten proces muze pokracovat.

S pozdravem

  Leos Literak

PS. zbytek dopisu nehodlam komentovat.