Forwardovani mezi sitovkami na MDK 9.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Leden 12 09:45:13 CET 2004

> -------------------------------
> -------------------------------
>
> Myslite spatne nastavene masky site, broadcasty a podobne?
> Vnitrni sit je 192.168.1.0, maska 255.255.255.0, vnitrni sitovka na
serveru 192.168.1.1, broadcast je 192.168.1.255.
> Vnejsi sit mam nastavenou podle udaju od providera.
> V /etc/sysconfig/network je GATEWAY=vnejsi IP, GATEWAYDEV=vnejsi sitovka.

Aha. Tak to se nedivte... z privatnich adres ven vam ping (a obecne cokoliv)
bez natu nepujde. Pokud pozadujete i pro vnitrni stanice plny pristup
(trebas kvuli hlasovym sluzbam) tak si u prividera vyjednejte prideleni
verejnych adres. Jinak budete muste natovat, pripadne pouzit na stroji s
verejnou adresou proxy.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz