Digitalni diktafony/MP3 prehravace a linux

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Leden 12 10:21:51 CET 2004

Dobry den,

potrebuji koupit digitalni diktafon (v podstate mp3 prehravac) s
moznosti zaznamu jak ze vzduchu tak z linky (mixu). Zatim mi jako jediny
pouzitelny vysel IRIVER IFP-590T. Velmi rad bych vysledek stahoval na
PC, na kterem mam doma pouze linux, ale u tohoto pristroje se nikde
nepise, ze by nejak s linuxem komunikoval.

Nemohl byste mi nekdo doporucit bud primo pristroj, ktery to podporuje,
nebo nejaky nezavisly projekt, ktery resi komunikaci s digitalnimi
diktafony / pametovymi mp3 prehravaci. Doufam, ze je ten prenos nejak
standardizovan, ze je tam nejaky filesystem (jako treba u mobilu
siemens)

Hledal jsem to dost dlouho pres google, ale k nicemu smysluplnemu jsem
se neprokousal.

Diky za typy.

Pavel