Problém disku

Jan Škrabal skrabaj na post.cz
Pondělí Leden 12 15:58:44 CET 2004

Zdravím potřeboval bych poradit.Nejde mi na počítač nainstalovat
Debian 3.0 Woody.Mám desku ze SATOU MSI 6590 a disk Matrox 120GB
ovladač se hlásí pod woknama jako FastTrak 370.Podřeboval bych
něco jako driverdisc,nebo aspoň způsob jak tam nacpat kernel
2.6.0 tam už by měla být podpora.Už to hledám několik dní na
internetu a nemůžu se hnout z místa.Za případnou odpověď předem
děkuji.

--
REALITY.VOLNY.CZ, realitní server s komfortním vyhledáváním,
50.000 nemovitostí na prodej nebo pronájem, hypoteční