winbind

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pondělí Leden 12 17:01:50 CET 2004

1) Mate vlozeny lnux samba clienta v domene?
http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/man/domain-member.html#domain-member-server
cituji: root# net join -S DOMPDC -UAdministrator%password

2) Zjistujete ten seznam pres opravneneho uzivatele
man wbinfo:
--set-auth-user username%password
     Store username and password used by winbindd during session setup
     a domain controller. This enables winbindd to operate in a Windows
     2000 domain with Restrict Anonymous turned on (a.k.a. Permissions
     compatiable with Windows 2000 servers only).

Musite cist dokumentaci VELMI VELMI peclive, je toho hodne :(, ale je
tam vse :).

PS: priklady jsou ze samba 3.x, ve 2.x se pro krok 1) pouzival myslim
smbpasswd -j .... ale nejsem si uz moc jisty, uz je to dyl. Viz
man smbpasswd ve vasi instalaci a HOWTO - domain member.

S pozdravem,
--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431            Tel: +420 224 357 416