grab TV -> dvd

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Leden 13 10:38:20 CET 2004

Dobry den,
uz nejakou dobu se snazim najit ten nejsnazsi zpusob jak grabnout TV/VCR
a vyrobit z nej DVD (prehratelne na stolnim DVD prehravaci).

Prohledavanim a v ruznych navodech jsem nasel parametry pro mencoder a
pak upravy pomoci lav2waw, lav2yuv, mplex a nakonec pres dvdauthor z
toho vyrobim strukturu dvd disku. Tak nejak to funguje (to vypalovani
jsem jeste nezkousel).

Mam ale jeden problem - upravy grabnuteho videa. Nikde nemohu najit
zpusob, jak grabnute video upravit - jedna se mi o ustrihnuti zacatku,
konce, pripadne vystrihnuti kusu uvnitr (reklamy). Cokoliv co jsem
vyzkousel grabnout jsem nedokazal nacist do kina (open media file failed
nebo tak nejak). Grab z kina mi nefunguje.

Mohl bych poprosit o radu (odkaz), jak upravit grabnute video? I
parametry pro grabovani by mne potesily. Klikaci nastroj nepotrebuji,
radek mi staci, pokud budu vedet, co (a jak) mam pouzit.

S pozdravem a diky

--
Vladimír Náprstek