Jak na news z konsole

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Leden 13 11:00:10 CET 2004

Michal Hlavinka wrote:
> Dobry den,
    zdravim,

> potreboval bych poradit, jestli nekdo nevi, jak v konzoli stahnout news
> i s pripadnou prilohou, navic aby bylo mozne pouzivat i pomoci roury.

jeden cas jsem na to taky koukal. osvedcene reseni nepridam.

zkuste se podivat na nget.
jsou tam sice trosku neprehledne konfiguraky, ale mozne reseni by to
mohlo byt.
uklada si to nekam ( ted nevim presne ) soubory a z toho by se mela
nejak priloha dostat.
ale zda to je presne, co hledate, to nemuzu potvrdit.

> Dekuji

ps: omlouvam se, ze neodpovidam na mail a mozna nebudou navazovat maily
na sebe. ale nejak mi dany mail z konfery neprisel(UPC a jejich vypadky)
a ted odpovidam pres newsovy prispevek.

   zatim
     pavel kysilka