nebootuje nic nez Mandrake 8.1

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Úterý Leden 13 11:00:38 CET 2004

> Pentium 75, Amibios: zkousel jsem CD RedHat 8.0, Debian Woody, Debian
> Sarge, Ultimate Boot CD a dalsi - nic, vubec nic, jako by ty CD nebylo
> bootovaci. Ale Mandrake 8.1 CD normalne bootuje, jako by se echumelilo.
> A ted prijelo dalsi takove Pentium, a zase - nic krome Mandrake 8.1
> nebootuje.

nebotuje ?
a co ... nechytne se bootloader, zetuhne pri nahravani kernelu,
hryzne se kernel behem bootu, hryzne se kernel nekde v init ?
cdromka je IDE, nebo scsi, radic, disky, memtest, dalsi isa/pci/pcmcia karty ? no co ja vim ? vetsi info... jinak co vam brani zkusit nabootovat toho draka ... udelat mini instalaci, a pak to prebastlit na
to co chcete ? pokud ta mini bootne jinej distribucni kernel ...
nevim/napad  -)) ..

> Nemate nekdo tuseni, v cem je to Mandrake 8.1 CD vyjimecne, jine nez
> vsechny ostatni, ze se chyti a bootuje? A nevite, jak pripadne upravit
> Debian CD, aby bootovalo na takovem stroji?

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)