OT: oprava partisny

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 13 15:00:24 CET 2004

Dobry den,

dostal se mi do ruky vadny disk, ktery jsem pomoci dd_rescue resolvnul
na druhy, ale protoze je hodne vadny ze zacatku, tak prestoze fdisk bez
problemu pozna partisny, nelze je namontovat.

Wokna sice ten disk znaji, ale rikaji, ze neni naformatovany. Partisnu
vidi OK.

Disk je puvodne 60GB, kopie na 80GB, hlavy sektory sedi, jen cylindru je
tam samozrejme vic - tise predpokladam, ze tato mala zmena moc nevadi
:o) FS je tam vfat, chyby byly hlavne ze zacatku (prvnich cca 20MB
trvalo pul hodiny) a pak asi v tretine, cili FATka a adresarova
struktura jsou pekne pohnojeny.

Nevite nekdo o nejakem vhodnem nastroji, kterym by to slo spravit?
Kolega na ten resolvnuty image zkousel Partition magic a MS nastroje,
ale nepochodil. Bylo by potreba, aby tomu nastroji bylo mozne rict, ze
tam UZ JE fatka, ale je blba.

Struktura je takova, ze /dev/hda1 je extended a /dev/hda5 je logicka
(nechapu proc, ale budiz).

Dekuji moc, JL.