IPv6 a konektivita na XS26

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Leden 14 11:10:37 CET 2004

DD,

On Tue, Jan 13, 2004 at 11:37:41AM +0100, Petr Jambor wrote:
> [...]
>           TX packets:0 errors:462 dropped:0 overruns:0 carrier:462
>           collisions:0 txqueuelen:0
>           RX bytes:0 (0.0 b)  TX bytes:0 (0.0 b)
>
> Potiz je s temi cisly TX errors a carrier. Rostou tak, jak se snazim
> odesilat pakety do tunelu. Nevim co delam spatne a jak sjednat napravu.
> Routovani by melo byt v poradku:
>
> # route -A inet6 | grep xs26-0
> 2000::/3                                    ::
> U     1      0        0 xs26-0
> fe80::/64                                   ::
> UA    256    0        0 xs26-0
> ff00::/8                                    ::

resil... :-)

predevsim by bylo dobre zkontrolovat dostupnost druhe strany
tunelu po IPv4, nejlepe ping-em.

Dale tam mas IMHO chybu v masce: obvykle se nedava /128, ale /64
na propojeni. (Stejne jako se na IPv4 propojovacku nedava maska
/32, ale /30, aby tam spadaly adresy obou koncu).

No a konecne v routovani bych cekal neco jako "default via
xs26-0".

Jinak vypis programem ip je srozumitelnejsi...

> Diky
> Mojza

Zdravi
Honza Marek