Compaq - rozdilna velikost pameti

bl bl na mavipet.sk
Středa Leden 14 12:39:59 CET 2004

> Co tedy linux opavdu vyuziva?

presne

> Predpokladam, ze pri 14M ram by jel server jako s hnojem. Pripada mi
> na 14M RAM docela sviznej. Jede na nem mrtg pro nejakych 20 stanic a
> procesor je vytizeny prumerne na 11% a spickove na 25%. Je moznost,
> jak zjistit opravdovou velikost pameti, jakou system vyuziva?

je pohoda ja mam obdobne zatazenie na masine z pentiom 100 a okrem mrtg
tam bezi nagios, dns a routuje medzi 100MB siete + nat a cbq.

pre teba je treba nastavit parameter mem. pozri si to na
www.qpqlinux.com lebo tieto prolianty maju casto v pameti medzeru (640K
az 1M) navyse odporucam si dat bacha na ten raid mne ten moj na jadre
2.4.20 nesiel (mam EISA verziu)

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z