Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Leden 15 09:21:28 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, Honza Houstek wrote:

> Hmmm, tomu se opravdu rika bezpecnost. V praxi to bude vypadat tak, ze az
> to nekdo hackne, tak ho akorat rozcili a provede neco oskliveho.
>
> Nic bych nenamital proti nastroji, ktery jednorazove na zakladne nejakeho
> nastaveni prava zmeni a pak si je sem tam zkontroluje a v pripade, ze se
> mu neco nezda, tak na to upozorni (do logu, mailem, shutdown apod.).

A dočetl jste tu stránku do konce? Přesně tohle totiž msec dělá, tj. píše
do logu, posílá denní reporty. Akorát neumí shutdown, to mi uniká smysl.
Že to po instalaci je nějak nastaveno a nemusí to vyhovat úplně všem
případům použití je myslím zřejmé, ale vše se dá nastavit.

R.V.