OT: oprava partisny

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Čtvrtek Leden 15 12:12:07 CET 2004

On Thu, 2004-01-15 at 11:47, Martin Kamín ZULU wrote:

> Nejsem si jistý, ale když zapíšete tolik dat na začátek disku, FAT
> netrefíte, ale přepíšete, nebo se mýlím? Pak by ovšem nebylo čitelné nic,
> protože ve FAT by byl chaos

Neznam uz konkretni cisla, jak vidite, je tam $RANDOM, je mozne ze doslo
k prepsani pouze konce FAT, opravit ji ale kazdopadne neslo.

Hledal jsem pricinu a patrne jsem zapomnel vfat namountovany, coz
spolecne s bugem v dosfsck (viz link) zpusobilo nepochopitelne chovani:

http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0312.0/1130.html

--
Jan Kokoska