Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Leden 15 13:52:50 CET 2004

On Thu, Jan 15, 2004 at 01:41:38PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Na vasich systemech muze uzivatel vytvaret soubory v adresari vlastnenym
> rootem?

Pokud má do nich právo zápisu, pak ano (co třeba '/tmp'?. Také mi to
připadalo trochu divné. Jako jediný způsob, jak to prakticky realizovat,
mne napadá vytvořit pro každého uživatele skupinu, ve které by byl jen
on. Ale na můj vkus je to zbytečně komplikované.

                                                          Michal Kubeček