Úspěch v případu změny práv k adresáři exportovaném Sambou (sambou to nebylo)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 15 14:03:00 CET 2004

> Pokud má do nich právo zápisu, pak ano (co třeba '/tmp'?. Také mi to
> připadalo trochu divné. Jako jediný způsob, jak to prakticky realizovat,
> mne napadá vytvořit pro každého uživatele skupinu, ve které by byl jen
> on. Ale na můj vkus je to zbytečně komplikované.

Viz muj mail. Nektere systemy delaji defaultne kazdemu uzivateli vlastni
skupinu (napr. Debian, lze to pochopitelne zmenit). Ma to sve vyhody i
nevyhody, na systemech, kde je velmi malo (do 10) uzivatelu vyhody
vetsinou prevazuji.

-- Honza Houstek