server s intel woodruff - jak RAID?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 15 16:35:36 CET 2004

V Út, 13. 01. 2004 v 18:21, Martin Damasek píše:
> On Tuesday, January 13, 2004, Petr Stehlik wrote:
>
> Zdravim,
>
> Ja osobne si myslim, ze u ATA RAIDu je lepsi pouzivat SW vpodstate
> vzdy. Je to jednoduzsi a clovek si nezadelava na tolik problemu. Kdyz
> vam odejde casem deska a uz ji nikde nesezenete, tak budete
> pravdepodobne nahrany... Coz se vam se SWR nestane.

Já s vámi souhlasím v tom když preferujete SW RAID, ovšem nesouhlasím v
tvrzení, že když odejde deska, jste nahraný.

Mám zkušenosti s různými implementacemi a zatím všechny bylo možné
použít i bez RAID řadiče - vezmu havarovaný disk a namountuji jej na
jakémkoliv jiném IDE řadiči.

Ověřeno na několika ATA RAIDech od Promise.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX