Hostingovej server

haaja haaja-l na haaja.org
Čtvrtek Leden 15 16:53:40 CET 2004

Dobry den,
vim ze sem se to asi uplne nehodi, ale nevim kde se zeptat......

Mam za ukol zkonfigurovat server na kterem bude cca 10-20 domen. A bude
poskytovat web, mail, databazi. Konfigurovat apache, procmail a mysql
snad zvladnu, ale jde mi o to jak pak udelat webovou komunikaci s timto,
myslim webadmin, neco treba jako je na pipni.cz, mysleno na nastaveni
hesla a ruznych veci, aliasu na mail atak, pokud by jste meli jakykoliv
napady a rady dekuji. Nebo kdyby nekdo mel zkusenost a byl ochoten
odpovedet mi na par mailu osobne, tak budu vdecnej, kdyz me kontaktuje.

S pozdravem haaja-l (haaja-l na haaja.org)