OT Postfix a nelokalni uzivatel v domene.

B.Duda b.duda na rubicon.cz
Čtvrtek Leden 15 17:16:11 CET 2004

Omlouvam se za OT tema, ale nevyresiil nekdo toto?

Mam postfix na serveru v kanclu a ma nastavenou v main.cf domenu treba
domena.cz

Postu mi stahuje fetchmail ze skutecne domeny na hostingu a ma stejny nazev.

Pokud posilam postu mimo svou domenu nebo lokalne do sve domeny je vse ok.
Problem je poslat email treba na domaci adresu, aby email postfix odeslal na
smtp.domena.cz  a pochopil ze ten user neni lokalni.

Zkousel jsem neco s luser_relay, ale nejede mi to. Vcem je kouzlo? Nechce se
mi to resit forwardovanim na nejaky seznam.cz a od tama zase na
smtp.domena.cz

B.