server s intel woodruff - jak RAID?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 15 17:58:03 CET 2004

Dne Thu, Jan 15, 2004 at 05:49:08PM +0100, Martin Damasek napsal:
> On Thursday, January 15, 2004, Mirek Petricek wrote:
>
> Zdravim,

> Tak to jste me docela prekvapil. To vazne funguje? Ja se domnival, ze
> kazdy RAIDovy radic si to tam upravuje nejak dle sebe.. Ale ze vezmu
> disk z RAIDu a dam ho na normalni IDE, to me ani nikdy nenapadlo...

Bacha na jednu vec, tohle jde u mirroru, u raid5 nebo raid0 jste namydleny.

> No, otazka je, jestli to tedy funguje i na jinych ;)

No moje zkusenost s promise je takova, ze kdyz vezmete z raid5 disk, jedete
bez nej, vlozite jej zpet a nabootujete, tak raid radic vubec nevi, ze disk
byl nejakou dobu offline a suverene ho zacne pouzivat. Bez nejakeho rebuidu.
Mluvim o tom samem disku, kdyz pouzijete jiny - cisty, rebuild probehne.

zdravim
dan