Router, mala spotreba - vypinani HDD

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Pátek Leden 16 07:18:00 CET 2004

No a zrovna o nejakem hybridu jsem premejslel, kdyz ted nad tim premyslim
znovu, asi mate pravdu, ze zde bude moc veci ktere se muzou pokazit. Mam
vtom PC 64MB Ram, 1GB HDD a na stole mi lezi 16MB CF. Premyslel jsem ze bych
dal system na disk, veci co by mohli delat potize presunul do RAM a take na
CF, jen vubec netusim ktere adresare vlastne jsou ty problemove.

Wisp, LEAF a podobne male distr. znam, ale moc by se mi libil plnohodnotny
linux. Neni nad to kdyz si clovek muze do systemu doinstalovat co chce a to
u tech orezanych distribuci bude asi trosku problem(mozna jen pro me).

Neznam poradne jak funguji spustitelne soubory v linuxu, pocitam ze se
natahujou do pameti po nejakych blocich

myslel jsem ze bych
/bin na CF
/boot na HD
/etc na CF
/tmp do RAM

zde si uz nejsem tak jisty
/lib
/usr
/var

Stacilo by asi po spusteni prekopirovat veci do RAM a vytvorit symlinky na
puvodni misto, ktere by se muselo prejmenovat.

-Phill