up2date - GPG problem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Leden 16 10:07:23 CET 2004

mardon napsal(a):
> Ahoj linux,
>
>   pokousim se jiz asi 3 dny updateovat jadro na RH9 pomoci up2date,
>   ale vzdy dostanu hlasku
>   The package kernel-2.4.20-28.9 does not have a valid GPG signature.
>
>   Muzete mi nekdo poradit co s tim. Ostatni balicky jdou updatovat
>   normalne.

No a nemáš v tom up2date že balíčky s jadrem se mají ignorovat ?
Je ten balíček skutečně podepsán a kým ?

PS. Jednoduše kernel si stáhni ručně a nainstaluj taky ručně.

PS2. Pokud se nepletu někdo tu doporučoval kernely neupdatovat ale
instalovat.

PS3. Více neporadím kernely mám vlastní a né z balíčku jinak mám FC1

|    ICQ    179223500                    |