oprava grabnuteho avi

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Leden 16 10:30:18 CET 2004

Dobry den,
muj prvni pokus o grabnuti filmu nezacal dobre. Uklepl jsem se v
parametru mencoderu (-vf pp=..). Mencoder sice psal o error codec, ale
toho jsem si nevsiml. Avi se mi stahlo, mplayer jej prehraje, ale ma
poskozeny index (nejde se ve filmu posouvat). Hledal jsem zpusoby, jak
to opravit, ale neuspel jsem.

Zkusil jsem pomoci mencoderu (mencoder -ovc copy -oac copy -forceidx -o
newfile badfile), ale vysledek je ten, ze newfile je uplne presnou kopii
badfile). Pritom mplayer -forceidx badfile mi index pregeneruje a pak
pri prohlizeni posouvani funguje.

Tak jsem zkusil transcode (transcode -x avi -i badfile -P 3 -o newfile).
Vysledek je ten, ze mi transcode udela 5 minut filmu a pak skonci s tim,
ze se mu nelibi neco se zvukem (end of stream, tak nejak). mplayer mi
ale film prehraje uplne cely a nezaznamenal jsem problemy.

Prosim, poradite mi? Hrozi mi (a memu Linuxu) totiz domaci ostuda...;-)

--
Vladimír Náprstek