Hostingovej server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Leden 16 10:01:12 CET 2004

On Fri, 16 Jan 2004, Růžička wrote:

> taky se to ted ucim :-), PhpMyAdmin je bez problemu, ted hledam neco na
> DNS a WebMail (jasne, jasne, freshmeat.net, phpbuilder.com a dalsi jsou
> toho plny, ale prokousat se tim...) a pak se uvidi.

Na webmail je velmi univerzalni reseni IMAP + WWW rozhrani v PHP (jako
IMAP server napr. courier, webmail napr. squirrelmail, horde a dalsi).
Neni to sice nejvykonnejsi, ale v pripade, ze se bude primarne pouzivat
IMAP a webmail jako doplnej to je idealni.

Pokud to ma byt nejaky rozsahlejsi hosting, tak je treba volit asi nejaky
tezsi kalibr.

DNS pokud to je jen trochu mozne bych resil po mailu a rucne, at si tam
dam sebelepsi rozhrani, tak stejne uzivatele prijdou na to, jak to totalne
rozvrtat :(

-- Honza Houstek