Zapnout DMA pro CDROM

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Pátek Leden 16 11:43:09 CET 2004

On Thu, 2004-01-15 at 17:19, Milos Prudek wrote:

> Sakra, mate pravdu. hdparm -d /dev/hdc funguje. Mel jsem si to najit v
> lilo.conf. Omlouvam se za hloupy dotaz. A dekuju za odpoved.
>
> Devfs je stejne deprecated, ze?

Ano, ve 2.6ce uz ho nenajdete. Netusim ale co ho ma nahradit (dle lkml
se v tom vyvojari take ruzni), poprip. jake je vzajemne postaveni procu
a sysfs (puvodne jsem se domnival, ze sysfs je nahrada devfs, ale vypada
to spis jako doplnek procu).

Ehm, patrne by stacilo precist dokumentaci, takze to uz radeji nebudu
rozebirat.

> 2.6 me laka, hlavne kvuli mount rainier (ktery neni integrovany, ale
> Jens Axboe mi poslal patch pro 2.6.0) ale je tam hodne vad na krase,
> napr. padani vmware i jine.

A casto zminovana nestabilita ps2 driveru (viz lkml, rovnez i moje
osobni zkusenost s ps2 mysi+synaptics touchpadem na notebooku, touchpadu
se lepe nedotykat)... neni nad to, kdyz vam zacne v x-kach
nekontrolovatelne litat kurzor vsude mozne a cvakat jak o zivot ;)

Jeste ze nepouzivam cpanel, nebo nejake jine naklikavatko s prilis
velkymi privilegii.. mozna bych se pak divil co zbylo ze serveru ;D

--
Jan Kokoska