iptables+patch-o-matic

lunzeitig lunzeitig na seznam.cz
Pátek Leden 16 13:23:23 CET 2004

Zdravim,
snazim se pridat do iptables podporu pro pptp-nat-connection tracking.
Patch uspesne aplikuji na kernel (runme extra/pptp-conntrack-nat.patch),
prelozim jadro s moduly, vse je ok.
V navodu k tomuto patchi je dale, ze musim rekompilovat "iptables
userspace program".
Pri aplikaci patche mam zdroje pro iptables v pozadovane ceste
(/opt/netfilter), presto k zadne zmene ve zdrojovych souborech iptables
nedojde (ani zadna chyba pri patchovani).
Prelozim tedy iptables, restartnu do noveho kernelu a pri zavadeni
pravidel v tabulce NAT mi to hodi chybovou hlasku "iptables: Invalid
argument". Nasel jsem, ze je to nesoulad "iptables userspace" s verzi
kernelu.

Takze mi zrejme chybi nejaka uprava zdroju pro iptables, ale nevim jaka.

Lumir Unzeitig