Problem spustenia gnome v MDK 9.1

ojo na force.sk ojo na force.sk
Pátek Leden 16 22:56:38 CET 2004

Dňa Friday 16 January 2004 22:50 ste napísali:
> Zdravim vsetkych linuxakov,
>
> moj problem spociva v spusteni grafickeho prostredia "gnome".
> Po nabootovani systemu a prihlasenia(text. konzola) vypisem prikaz
> "gnome-session", ktory mi vrati
> hlasenie podobne typu:"gnome-session: Gtk-WARNING **: cannot open display".
> Prikaz startx mi funguje v poriadku (KDE).
> Presiel som uz zopar e-mail konferencii (pomocou google), ale ani jedna
> odpoved mi nepomohla.
> Dufam, ze sa najde niekto kto mal podobny problem.
> Este moja konfiguracia:
> notebook gericom PIII 1000Mhz
> [...]

Neviem ci to pomoze, ale z textovej konzoly nejde ani KDE nastartovat prikazom startkde,
pretoze X este nie je spustene. Ale takto to funguje:

xinit /usr/bin/startkde -- /usr/X11R6/bin/XFree86 :0

Podobne by to malo fungovat aj pri gnome-session. Dufam, ze som pomohol.