Kmix

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Leden 17 02:53:55 CET 2004

Dobrý den,
> Nevíte jak vyřešit problém s Kmix u MDK 9.2, pořád se mi nastavují
> deufaltní hodnoty  výrobce a náhodně se spouští, aumix používat zatím
> nechci, pokud to nepůjde jinak nic mi  nebývá.
>
>                  S pozdravem D. Škoda
to, pokud vím souvisí s nastavením v Ovládacím centru KDE -> Zvuk a
multimédia -> Zvukový systém: Záložka směšovač, rámeček Výchozí hlasitosti
- použijte tlačítka, nebo odšktrněte "Načíst hlasitosti při přihlášení".

Nejde o to nastavit defaultní hodnoty, ale o to, že si uložíte určité
hodnoty (třeba aby se při každým startu ztlumila TV karta a mikrofon, a
třeba na 2/3 hlavní úroveň) a ty pak KDE aplikuje při svým spuštění.

Zdraví,

Oak