MRTG peak pri nedosazitelnosti

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Sobota Leden 17 07:10:20 CET 2004

Dobre rano vsem,
prosim o radu s MRTG. Kdyz dojde k vypadku spojeni a MRTG "nedosahne" na
vycitana zarizeni, tak se mi po obnove spojení objevi v grafu peak (radove
10x vyssi udaj), ktery mi znehodnoti nasbirana graficka data, nebot ta se v
tu chvili jevi monitorovany provoz jako nepodstatny a nelze poradne vycist
zda je to 300kbps nebo 5 Mbps.
Jak bych mohl zaridit aby se tak nedelo?
Velice dekuji za nakopnuti a doufam, ze to neni pro konferu moc off topic
Honza Volesak

P.S. Kdybych se nevyjadroval jasne, tak jeden priklad: zakaznik ma linku
pres mikrovlnne pojitko 128kbps. Data se maluji do grafu a 128kbps je v
grafu 100%. Kdyz ale dojde k vypadku, objevi se tam peak 15Mbps a
zakaznikova data jsou v tu chvili max na 1%  grafu a z toho on nic nepozna a
jen se divi.