Jednotna sprava uzivatelu v heterogeni siti.

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Sobota Leden 17 19:32:23 CET 2004

A nebo zkusit projekt pGina

    http://pgina.xpasystems.com

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek -*- MirecekD na IRCnet -*- GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E