Hostingovej server

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Leden 17 22:33:45 CET 2004

Stanislav PETR wrote/napsal:
: Dne pá 16. ledna 2004 13:47 jste napsal(a):
: > Co takhle naprogramovat uzivatelsky prijemny system spravy webu.
: > Kompletne pres PHP a Mysql a systemove veci pres Perl.
:
: Takze by vlastne celej system se svoji stabilitou spolehal na extremne
: nestabilni a poruchovej SQL server. To neni dobry reseni... Jak uz jsem psal
: - vetsina aplikaci umi takat potrebny veci z LDAPu, tedy Apache (je na to
: modul), BIND, ... Jako FTP se da pak pouzit cokoliv co umi PAM moduly, da se
: na tom krasne rozbehnout i WebDAV, ... Jedinej problem je, ze na hostingu
: bude chtit vetsina uzivatelu MySQL a to bude muset mit asi svoji databazi
: uzivatelu. Nebo zna nekdo nejakej zpusob, jak donutit MySQL, aby si bralo
: autorizaci odjinud nez je databaze mysql?

     Naučit MySQL nový typ tabulky (nějaký pěkný back-end) a nemít MySQL
uloženou jako MyISAM, ale jako onen vlastní typ? Řešení je teoretické,
ale mohlo-by-to-fungovat(TM).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>